Yooga, Vidingsjö och stuuuudiedaag !

Igår var jag faktist på Yoga med Anna, mycket avslappnande, även om vi inte kunde hålla oss för skratt allt för ofta HAHA :P
Sen när ja kom hem halv 10 så hade cornelia lckats övertala mig att ta bussen halv elva in till henne. så det var bara att sätta igång och packa. Men jag är glad att jag åkte för vi hade en myyyycket rolig kväll. :D
Idag har vi studiedag , och vi ska snrt till skolan. Ja ni såg rrätt. Skolan . Cornelia har glömt sina eng saker som ska vara inlämnade imorn. Men så kan det gå, sen blir det att möta annika pannika på stan :) blir trevligt.
Ska nog träffa Taimaz och dem med skulle jag tro. Myyys :)

Nu ska vi börja dra oss mot bussen. Puss på er. :)

Peace and Love , XOXO // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0