torsdag, studiedag

Jag och L åkte till skolan och hämtade mina böcker sen gick vii till folkunga och hämtade min systers böcker sedan gick vi till stan och shoppade lite :) Jag köpte ett par jeans leggings och ett linne på monki , det var finfint :) När jag kom hem pluggade jag engelska och åt och nu ligger jag och lyssnar på den underbara Håkan Hellström. Imorgon fredag ska jag nog bara ta det lugnt och vara med min pappa innan han åker till sälen :) Resten av helgen ska ja umgås med L . SEn nästa torsdag är det ju kamratstödjarläger , aaas kul :D ,

Peace And Love XOXO / C


Kommentarer
Postat av: D I A N A

lägret! :D

2009-01-25 @ 00:25:04
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0