Söndag,

Söndag 18/1 har jag och min syster tagit med våra små kusiner med på bio. Det var någon rått/mus film, sådär tyckte jag, den hade typ ingen handling :P , menmen kussarna tyckte de n var bra :)
Den här veckan är det mycket i skolan , So prov, No prov , svenska grej, eget nutidskryss och eng inlämning , men det ska nog gå bra :) . Vi har ju studiedag på torsdagen så får väl hitta på något kul på onsdagen . Sedan på fredagen ska jag, lotta, ylva och agnes bli sminkade på face, en liten kul grej sådär :) ,kan behövas ibland .
I helgen får man väl hitta på något kul oxå känner att vi är värda det efter alla prov :)
Om exakt en vecka söndag kommer min mamma hem från norge, hon är mycket saknad så det ska bli mega kul :D

Ps: skåda L:s fina uppdatering av våran blogg :)

Peace And Love , XOXO / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0