Sömnlös i... Bestorp.

Varför kan jag bara inte somna? kan inte förstå att det är så himmla svåååårt., Kommer typ somna stående i skolan snart om det fortsätter såhär.
Går ju upp kl halv sex , sex på morgonen. Då borde jag ju för fan bli trött på kvällen kan man tycka, men icke sa nicke. Nu ska man ligga i timmar framöver och vrida och vända på sig, och sen när man är på väg att somna så kommer alla jobbiga tankar, och då är det helt omöjligt att somna på timmar igen..
Nej men 4-5 timmar sömn per natt börjar jag ju nu bli van vid. Tyvär!
Är det nån som känner igen sig?

Nu ska jag ligga och hoppas på att John Blund kommer till mig, skämt åsido. Men ska försöka att somna in iaf.

Peace and Love , XOXO // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0