kamratstödjarläger !

Feeeeettt kuuuul hade vi !
Var i östgötagården i Rimforsa med alla de i sjuan och åttan. Först lite tråkig föreläsning, sen lagade vi nior tacos, ( även om jag och cornelia inte gjorde så speciellt mycket, men sssh de säger vi inte till nån )
Sen leeeekar som vi nior höll i för åttorna, och jag måste ju bara säga att jag är gryyyym på hela havet stormar, mohaha kom på delad första plats med nån kille i åttan, Dock borde jag ha vunnit.  och cornelia var en myyyycket gryyym DJ ska ni alla veta !
Sedan spökvandring, och jaa vandra gjorde vi, men vi spökade inte utan vi gjorde något helt annat busigt, ;) Men jaja barnen blev ju inte rädda i vilket fall som helst :S fucking jälva tråkiga ungar med 1000 ficklampor ! Gjorde mig mycket arg. Sen hade vi samtidigt under hela lägret ett eget krig, jag och corran mot ääääckel. Det är ju kul att vi är på Kamratstödjarläger, kändes mer som om vi gjorde oss ovänner med de flesta ist :S men aja, kul hade vi i vilket fall som helst, Sen fick vi panodil+te+socker+energidrycks anfall, Muhahaha, mycket treeeevligt, sen dansade vi på borden till en massa ABBA låtar, jaa måste ju säga att vi är för roliga alltså;) Sen blev jag dock tråkig och gick och lade mig runt kl 3, även om jag vaknade mitt i natten cornelia, hrmm .  Men sov iaf längre än Corran som sov ca en halvtimme, vilket känns bra, jag var ju tvungen att tänka på att annika ska komma ikv, kan ju inte ligga helt död då liksom.
Fick frukost som åttorna gjorde, Sen samlades vi nior och gick igenom situtaionerna i klasserna, vilket tog ungefär 50 år kändes de som, men det var helt okej, vi kunde ta det med. Nästan.
Sen så är det inte synd om de som fick gå till bussen igen, jag och cornelia blev hämtade av min mami , mycket naaaajs.

Taimaz, Lerina, Hibo, Rama, Diana, Tack för att ni gjorde lägret så himla kuuuul :D Puss på er !
Bilder kommer när mupparna har skickat dem ;)

Peace and Love, XOXO // L

Kommentarer
Postat av: D I A N A

TACK SJÄLV SNYGGING/SNYGGINGAR! :D:D

sjukt kul, dock sista lägret ever, fett sorgligt :'(

jag har laddat upp NÅÅÅGRAAA bilder, fler kommer senare idag/imorn, datorn hos mamma har damp :D

panodil+te+socker0energidryck= lotta goes crazy :D

2009-01-31 @ 14:31:24
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: an

aaw, söta bilder i headern! ;) ser att ni kommit igång med bloggen lite, ellr lite mer uppdateringar iallafall ;D

2009-02-13 @ 19:33:03
URL: http://nittioniograman.blogg.se/
Postat av: agnes

en svensk kärleksfilm :>

2009-02-14 @ 11:28:28
URL: http://heymagpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0