hola bloggen ,

är ju ett tag sedan  vi skrev, men saken är den att vi glömmer bort bloggen ibland , haha ! och sen vill vi ju bara skriva för att vi tycker det är kul, inte ett måste ! ;)

De senaste dagarna har det inte hänt nått alldeles speciellt tycker jag, var "sjuk" i ons och fre förra veckan, så jag har haft en lång helg, myyycket skönt kan jag lova, firade anna i lördags och åkte sen till Vidingsjö , typ bara 2 timmar sen (A), sen kvällen var naajs, dagen därpå vaknade vi kl 3 ! Ännu bättre, men saken är den att jag och cornelia är som ett gammalt gift par ! jag låg och läste Twilight ! och cornelia låg och spelade harpan, hahha men sen framåt kl 5 ville våra magar ha maaat, så det var bara att pallra sig upp !

Jaa helgen var mycket lyckad med massa skratt och lycka :)

snart skola, är inte alls så trött, somnade jätte tidigt igår , och vaknade av mig själv för en halvtimma sen, :O Så nu ska jag börja fixa mig :)


bild från nyårs afton :)


Peace and Love. XOXO // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0