Varför denna kyla ?!

Varför är dt så kallt ute ?? dt är ju ändå bara slutet på september , inte ska det vara så kallt riktigt än ... ? tycker inte så! Geee mig vääärme . Man får gå fram till nån kille och köra med den här ; ursäkta skulle jag kunna få en kopp värme ;) Gaah måste ju fan köpa vinter jacka + skor snart , vad fan ska man hitta för nått då ? Jag vill ha nån riktigt snygg , får be att mamma följer med mig om nåra veckor , Cornelia är ju redan igång med letandet . Får se hur dt går .. med det :)

Vi har ett dilemma jag och Cornelia , Frankrike resan med konfan lr reunionparty med de från språkresan? , för mig lutar det åt frankrike iaf, känner mer för det. Iaf efter att jag och Bella pratade igenom det .  Saken är den att till frankrike åker man den 24 okt och reunion är 25 :( fan att det skulle vara samma helg !  får komma på någon lösning på problemet. Nått kommer vi väl alltid på :P

Nu ska jag käka  , och plugga no + franska . Ska nog göra dt lika mysigt som jag hade det igår , tihih :)

Här kommer en DO ( dagens outfit ) ;)



Peace and Love , xoxo // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0