Längtaar ,

ojojojoj vad jag längtar tills i helgen nu , folket som man ska träffa är ju så enormt saknade , speciellt födelsedagsbarnet evelyn som har fyllt 18 , pottis life coach och tjejen som gör allt det tråkiga till roligt ! 

Skoola idag var tråkig som vanligt , började med en gympa lektion och ojojojdå vad jag var hurtig , vi körde baseboll i lingvallen , och jag gick faktiskt in för det tro det eller ej :O , sedan bar det av mot engelskan , som är lika rolig som alltid när man sitter med pullis , damn vilka konversationer vi har ;) , maten smakade verkligen inte gott . och sen svenska och so ..
Imorgon har vi nämnligen ett prov på sex sidor , verkligen inte kul !! , jag har inte hunnit plugga någonting "/ ,
menmen just nuu vill jag bara till helgen , vill träffa Evelyn, Rasmus och Jakob

Peace And Love , XOXO / C


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Rolig bild :)

Kolla gärna in min blogg.

2008-09-28 @ 09:48:58
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0