En helt vanlig skoldag...Not

Nej idag var verkligen inte alls som alla andra dagar , och jag kommer inte skriva om dt som hände eftersom jag inte igentligen nått med det att göra förutom att Bella är min bästa kompis och jag skulle göra allt för henne, t o m dö för henne , så det är klart att jag är på hennes sida i det hela , men ja måste säga att när man tänker efter om vad det igentligen handlar om , ( tänker inte skriva det här, då får jag bara massa skit ) så är det väldigt väldigt töntigt .

Jaja , lite gossip får man väl ha med i sin blogg ;)
, även om jag inte hade så mkt att bjuda på , Förutom att det verkar som om alla går och blir gravida nu mer , lr är allt bara rykten ? hmm vi väntat med häpnad efter lite put på era magar....

Det kommer ingen DO idag eftersom jag var fult klädd idag , alldeles slapp , och tog inte heller nån bild imorse, + att jag spillde när mina tröjor med varm choklad ! :( jag är såå kluuumpig ! ;)

Peace and Love , xoxo // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0