myskväll ,

denna kväll har blivit så att man spenderade den hemma med mamma , syster och Anton Tinnerholm .
Vi har ätit god mat och kollat på idol , och jag måste bara säga att Alice är bäst  . Jag har även gjort ett avtal med Anton, om han läser min blogg så läser jag hans vilket är ett utmärkt avtal . Det har även diskuterats om att Anton och min syster ska flytta ihop och även att dom ska dansa bal , det tycker jag är urgulligt , får väl se om lillebror Gustav Tinnerholm vågar dansa med mig , får väl prata med honom om det .
Om ungefär 15 minuter kommer L och ska mysa med oss också .

// lägger in en bild på mig anton och syster , barndomsvännerna bara gustav som saknas .

Peace And Love XOXO / C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0