Gaaah !

Jag har sådan lust att skrika .

Över skolan , Över min tomma garderob , Över mitt tråkiga hår , Över att min bildlärare tycker jag klär mig utmanande ? vi får tydligen inte visa axlarna när vi har besök från polen , rumänien och Turkiet . Snälla ! armen på tröjan hade hasat ner lite. Jag vill skrika över klagomål på hur jag kastar bollarna på spökboll . Skrika över huvudvärk , över att jag aldrig träffar Annika längre .
Ingenting positivt , men vänta så om några dagar är jag glad igen , när skolan har slutat och jag sitter hemma hos fam stein på fredag kväll . Då , då är jag glad igen ! :)

Kolla in min uuuber coola syster....not! www.enmankort.se

Den här musiken får min dag att bli något bättre ;
Ray lamontage - hold you in my arms .


Kommentarer
Postat av: Diana

omg lotta! (gissar attd et är lotta som skriver eftersom länken i inlägget ledde till en nilsson ;) ) du har fan inte tom garderob, eller det ser inte ut så iaf, du har alltid snygga kläder ;O elelr båda ni har, haah! jag har tom om någon ;O

kramkram!



29 januari (y)

2008-12-03 @ 22:29:06
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0