Lördag morgon ,

Jaha, bloggen ja. Den har liksom "glömts" bort nu på sista tiden. Och som vanligt vill jag skylla på skolan, men det kanske börjar bli lite uttjatat, men det är mkt pga skolan som vi inte har haft tid. Berzan är sjuk med läxor, prov, redovisningar, grupparbeten, studiebesök, debatter , hålla i våra egna utvecklingssamtal. Jaa det har varit stressigt på sista tiden, men nu börjar det äntligen lugna ner sig lite. Och det känns riktigt skönt . Så nu kanske det äntligen kan komma lite mer uppdateringar i bloggen igen :)

Ska faktist börja fixa mig snart, ska ju till Lambohov med Cornelia ikv, Träffa Lerina Hibo och Mona, ska blir naaajs , :D Slänger in ett inlägg sen om vad jag ska ha på mig .

Peace and Love, xoxo // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0