pluuggg .

Kvällen har spenderats @ corran tsm med henne och Pullis, har verkligen haft en hel mysig kväll tsm med mina allra bästa kompisar, med skratt prat , te och faktist , tro det eller ej... Plugg. Har faktist varit ganska flitiga¨måste jag säga :) nu är kl 11 och vi ska snart gå och sova, jag väntar bara på duschen.... Cornelia duschar i evigheter !
Skippade faktist dansen idag :/ huvudvärk och stressen över skolan gör inte mitt humör till det bästa, men ikväll har dte varit kanon bra faktist.  Imorn kommer pullis till oss halv sju och vi ska ha värsta roliga morgonen , om jag kommer upp ur sängen.... det brukar vara svårt. men jag ska göra mitt bästa (A) hahaha ;)

Kommer bilder imorn av våra mysiga kväll, blev dock inte många, och inte heller så vackra. Men det är smällar man får ta. Nu är duschen äntligen ledig. Byyye

Love and Peace, xoxo // L


dt bästa jag har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0